V súčasnom digitálnom svete vás ľudia nemusia poznať osobne na to, aby vás milovali, vyhľadávali, niečo o vás napísali, pridali si vás medzi „priateľov“. Súkromnie a anonymita sú veci už dávno zabudnuté. Sociálne média ako Facebook, Instagram, Twitter, spolu s masívnym rozširovaním blogov a spotrebiteľských stránok spájajú vás a vašich zákazníkov, dvadsaťštyri hodín denne, sedem dní v týždni.
…get branding
Vytvorenie a budovanie značky je jedna seriózna vec, ktorú netreba nechať na náhodu. Myslíte, že branding nemôže ovplyvniť úspech vašej spoločnosti? Mýlite sa. Branding je sila, ktorá identifikuje spoločnosť, produkt alebo službu v očiach zákazníkov. Či chcete či nie, má moc ovplyvňovať podvedomie spotrebiteľa, zvyšovať lojalitu zákazníkov a ako bonus plus, prinášať vyššie príjmy. Čo je základ? Byť cool, byť iný.
…more?
Tu sú fakty, ktoré sme si nevymysleli my. Farba môže zosilniť rozpoznanie značky až o 80%. Toto číslo nepotrebuje ďalšie vysvetľovanie. Vhodná farebnosť je pri budovaní značky podstatný faktor.
Rovnako 80% spotrebiteľov tvrdí, že autentický obsah je najvplyvnejším faktorom, ktorý rozhoduje o vložení dôvery do značky.
Mať či nemať? Spoločnosti, ktoré sa menia na blogerov majú mesačne o 67% viac zákazníkov ako spoločnosti bez blogov.
Nepodceňovať logo. V priebehu 10 sekúnd si zákazníci utvoria prvý dojem, ktorý je dôležitý.
Budovanie značky je umenie. Až 91% ľudí tvrdí, že reklamy sú oveľa viac vtieravé ako pred 3 rokmi. Preto by mali byť reklamy presvedčivé, vtipné, výstižné a nie vlezlé.
Jednotný vizuál na všetkých dostupných platformách zvyšuje príjem až o 23%. Pri budovaní je jednotnosť dôležitá. Rozmýšľajte dopredu, oplatí sa to.